![]() |
![]() |
![]() |
| PROCES REKLAMACYJNY |
Proces reklamacyjny składa się z kilku kroków; rozpoczęcię, trwanie i zakończenie danego kroku sygnalizowane jest w statusie symbolem .Krok który jeszcze nie został wykonany lub nie jest przewidywany (np. wysyłka do dystrybutora) oznaczony jest symbolem .
|
| LOGOWANIE |
|
Aby zalogować się do systemu (założyć nowe konto w systemie) należy w głównym menu wybrać "logowanie" - identyfikatorem klienta jest jego adres email. |
| DANE TELEADRESOWE |
| Dane teleadresowe każdego zgłoszenia RMA pobierane są z danych podanych przy pierwszej rejestracji. Dodatkowo klient ma możliwość indywidualnie dla każdego otwartego zgłoszenia zmienić adres wysyłki - opcja ta jest dostępna do momentu zakończenia reklamacji. |
| WYSYŁKA |
|
Reklamowany sprzęt jest odsyłany do reklamującego na nasz koszt kurierem DPD, DHL lub FEDEX. Przy nieuzasadnionych zgłoszeniach sprzęt odsyłany jest na koszt zgłaszającego.
Prosimy o wszelkiego rodzaju sugestie lub informacje o błędnym działaniu na adres pomoc@interprojekt.pl |
Copyright © Inter Projekt S.A. All Rights Reserved. |
| start | • | logowanie | • | kontakt |